Ron Jeremy - Yes he came

Han höll ju på att gå under, Ron. Denna dekal skapade jag för ett tag sedan som en hyllning. Så fick man höra att han fått hjärtproblem. Klart man blir orolig.
Men det är ju klart, det är ett ganska ansträngande jobb han har och det tär nog på kroppen.
 
Jag har plockat upp den här bloggen igen. Anledningen? Ja... ska jag vara ärlig så har jag återupplivat mitt gamla Flattr-konto. Men för att få donationer så måste man ju producera. Producerar gör jag ju i och för sig hela tiden, men inte fan publicerar jag det. Så - nu både producerar jag och publicerar. Ni, edra obildade jävlar har väl aldrig hört talas om Flattr. Jag tycker ni ska sätta in er i det. Ett utmärkt sätt att visa uppskattning för andras verk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0